ثبت نام اینترنتی رزرو و خرید بلیط مسابقات فوتبال

نوشته شده توسط:محمود ابراهیمی | ۰ دیدگاه

سامانه حاضر، توسط فدارسیون فوتبال و به منظور ایجاد سهولت و تکریم تماشاگران عزیز جهت دریافت بلیط مسابقات فوتبال، ایجاد شده است. فاز اول این سامانه، مختص جایگاه شش‌هزار نفری ورزشگاه آزادی است که البته در حال گسترش به کل ورزشگاه است. از جمله دستاوردهای سامانه حاضر عبارتند از:

صدور کارت‌های شخصی برای هر فرد و درج عکس صاحب کارت بر روی کارت
    خرید بلیط با کارت‌های شخصی از طریق اینترنت علاوه بر روش حضوری
    خریداری بلیط مسابقات از زمان مشخص شدن بازی‌ها از طریق اینترنت
    امکان تحویل کارت‌بلیط در هر نقطه از کشور
    امکان انتخاب موقعیت دلخواه در زمان خرید بلیط در اینترنت و مشاهده چشم انداز محل تماشای مسابقه حتی در هنگام خرید بلیط
    یکبار خرید کارت اما استفاده چندین ساله برای بلیط مسابقات
    امکان خرید گروهی مسابقات (خرید کل بلیط مسابقات یک فصل تیم دلخواه)
    شارژ ریالی کارت
    امکان خرید بلیط برای دوستان و اقوام
    امکان انتقال بلیطهای موجود داخل کارت، به کارت المثنی جدید درصورت مفقود شدن کارت
    افزایش امنیت در خرید بلیط و جلوگیری از بازار سیاه فروش بلیط بواسطه استفاده از کارت‌های هوشمند
    امکان استفاده از بلیط در بوفه‌های داخل ورزشگاه پس از راه‌اندازی کارتخوان‌های بوفه‌ها
    سهولت در خرید بلیط و ورود به ورزشگاه بصورت منظم

کلیه متقاضیان دریافت کارت‌بلیط مسابقات ورزشگاه آزادی، می‌توانند با ثبت نام در سامانه، کارت الکترونیکی مسابقات را دریافت نمایند و پس از دریافت کارت، کلیه بلیط مسابقات فوتبال ورزشگاه آزادی را از طریق اینترنت خریداری نمایند.

انواع کارت‌های قابل ارائه عبارتند از:

کارت‌های بانام یا شخصی که بر روی هر کارت، مشخصات دارنده کارت بصورت رنگی و زیبا چاپ شده و لذا به منزله کارت جامعه دوستداران فوتبال، شناخته خواهد شد. با استفاده از این نوع کارتها، امکان خرید بلیط از روی اینترنت نیز میسر می‌گردد.

در این قسمت شما می توانید پاسخ سوالات متداول خود را دریافت نمایید.
 
 
 
کاربرانی که نحوه تحویل کارت خود را از طریق پست انتخاب کرده اند و کارت بلیط خود را پس از گذشت سه هفته از درخواست کارت دریافت نکرده اند چگونه می توانند کارت خود را دریافت کنند؟
 
پست پیشتاز جهت ارسال کارت بلیط دو مرتبه به آدرس کاربر (ذکر شده در اطلاعات کاربری) مراجعه می‏کند و در صورت عدم حضور فرد و یا آدرس اشتباه، کارت را برگشت می‏زند. کاربران برای دریافت کارت خود می توانند با شرکت تماس گرفته و با مراجعه حضوری کارت خود را از محل شرکت دریافت کنند
PIN و PUK کارت چیست؟
 
همراه با کارت، برگه‌ای درون پاکت پستی ارسال شده است که بر روی آن دو شماره PIN و PUK نوشته شده است. در حفظ و نگهداری این دو شماره دقت کنید. در انجام برخی از عملیات کارت به این دو شماره نیاز خواهید داشت.
فعال سازی کارت(PUK) چیست؟
 
بعد از تحویل کارت به کاربر، کاربر با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سامانه شده و در قسمت حساب کاربری، در قسمت مدیریت کارت عضویت گزینه فعال سازی کارت(PUK) را کلیک می کند. در این صفحه کاربر PUK کارت خود را که در پاکت ارسال کارت موجود است، وارد نموده که در صورت صحیح بودن کد، پیغام "کارت شما با موفقیت فعال شد" به کاربر نمایش داده می شود. در این صورت کاربر به منوی "مدیریت کارت عضویت" مراجعه کرده و مشاهده خواهد کرد که کارت در مرحله فعال در وضعیت تایید می باشد.
بخش رهگیری کارت از منوی "مدیریت کارت عضویت" چه اطلاعاتی به ما می دهد؟
 
صدور کارت شامل شش مرحله است که هر مرحله می تواند سه وضعیت (بررسی نشده/تایید شده/دارای خطا) داشته باشد. در صورتی که اپراتور سامانه در هر مرحله کارت را خطا دار تشخیص دهد عنوان خطای مرحله مذکور و شرح آن ذکر خواهد شد:
 
1-هنگامی که کاربران محترم از سامانه، کارت خریداری می کنند، کارت در اولین مرحله وارد مرحله اعتبار سنجی می شود. اطلاعات ثبت نامی کاربر در این مرحله بررسی و تایید شود. درصورتی که در این مرحله اطلاعات دارای خطا شوند، عنوان و شرح خطا برای کاربر ذکر می شود تا اطلاعات خود را اصلاح نماید تا بعد از اصلاح، مجددا اطلاعات ثبت نامی بررسی شوند.
 
2-در صورتیکه اطلاعات کاربر در مرحله اعتبارسنجی تایید شود، کارت وارد مرحله چاپ می شود در این مرحله به کاربر یک شماره کارت یکتای 16 رقمی تخصیص داده می شود که با این شماره تا زمانی که کارت به دست فرد برسد کاربر می تواند از سایت بازی های ارائه شده را خریداری نماید. در این مرحله اطلاعات هویتی کاربر بر روی بدنه کارت چاپ می شود.
 
3-بعد از چاپ موفقیت آمیز اطلاعات کاربر بر روی کارت، کارت وارد مرحله شخصی سازی شده و ساختار درونی کارت ایجاد می شود.
 
4-در صورت موفقیت آمیز بودن مرحله قبل، کارت وارد مرحله پاکت گذاری شده و پاکت هر کارت تولید و عملیات پاکت گذاری انجام می شود.
 
5-بعد از مرحله پاکت گذاری، متناسب با نوع تحویل (پستی و پیشخوان) کارتها به مراکز مربوطه جهت تحویل ارسال می گردد.
 
6-بعد از تحویل کارت به کاربر، کاربر با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سامانه شده از منوی سمت راست گزینه فعال سازی کارت(PUK) را کلیک می کند. در این صفحه کاربر PUK کارت خود را که در پاکت ارسال کارت موجود است، وارد نموده در صورت صحیح بودن پیغام "کارت شما با موفقیت فعال شد" به کاربر نمایش داده می شود. در این صورت کاربر به منوی "مدیریت کارت عضویت" مراجعه کرده و مشاهده خواهد کرد که کارت در مرحله فعال در وضعیت تایید می باشد.
 
لازم به ذکر است در هر مرحله ای بجز مرحله اعتبارسنجی خطاهای احتمالی در حین فرآیند صدور، توسط اپراتور رفع می گردد. همچنین اگر در رهگیری کارت چندین کارت مشاهده می کنید، فقط رهگیری آخرین کارت معتبر است.
فرآیند صدور و تحویل کارت چه مدت طول می کشد؟
 
مدت زمان مورد نیاز جهت صدور و تحویل کارت یک تا سه هفته است.
کارت از چه طریقی به دست ما می رسد؟
 
در صورتیکه هنگام خرید کارت گزینه تحویل پستی را انتخاب کردید به ادرس وارد شده در سامانه پست می‏شود در صورتیکه گزینه تحویل پیشخوان را انتخاب کردید پس از یک تا سه هفته از زمان خرید به پیشخوان مربوطه مراجعه کرده و کارت خود را تحویل بگیرید.
چگونه مطمئن شویم کارت را خریداری کرده ایم؟
 
در منوی "حساب کاربری..." خود اگر پیغام خرید بلیط را مشاهده می کنید یعنی کارت با موفقیت خریداری شده است. ویا از منوی "مدیریت کارت عضویت" بخش رهگیری کارت اگر کارت در مرحله اعتبار سنجی است یعنی کارت با موفقیت خریداری شده است.
با یک کارت چند بلیط می توان خرید؟
 
به جهت جلوگیری از بازار سیاه با یک کارت، در هر بازی یک بلیط می توان خرید. این قابلیت نیز فراهم شده است که با داشتن شماره کارت دوستان و اقوام خود برای ایشان بتوانید بلیط بخرید. اگر شماره کارت اقوام و دوستان خود را در سیستم وارد کنید و بلیط برای آنان بخرید، بلیط بر روی کارت ایشان ثبت می شود و جهت ورود به ورزشگاه باید از کارت خود استفاده کنند.
مدت اعتبار کارت بلیط الکترونیکی فوتبال چند سال است؟
 
مدت اعتبار کارت بلیط الکترونیکی فوتبال سه سال است که در پایان تاریخ اعتبار در صورتی که کارت سالم باشد قابل تمدید است.
آیا می توان اطلاعات حساب کاربری خود را ویرایش کرد؟
 
اطلاعات قابل ویرایش از منوی "حساب کاربری ..." گزینه ویرایش اطلاعات کاربری، در دسترس است.
چه کسانی می‌توانند در این سایت ثبت نام کنند و کارت بگیرند؟
 
محدودیتی در عضو شدن و گرفتن کارت عضویت در این سامانه وجود ندارد. اما کاربرد کارت های این سامانه فعلا فقط جهت خرید بلیط مسابقات فوتبال می‌باشد. درآینده برای این کارت ها کاربردهای گسترده تری پیش بینی شده است.
در هنگام ثبت‌نام چرا باید در وارد نمودن اطلاعات هویتی دقت کرد؟
 
زیرا این اطلاعات توسط شما قابل ویرایش نیستند در صورت مغایرت این اطلاعات، کارت به شما تحویل داده نخواهد شد. در صورتی که این اطلاعات را اشتباه وارد کردید قبل از درخواست کارت از طریق منوی "تماس با ما" به بخش پشتیبانی از طریق ایمیل درخواست تغییر اطلاعات هویتی نمایید. توجه کنید اگر بدون تصحیح اطلاعات درخواست کارت بدهید، کارت شما با اطلاعات غلط چاپ شده و در نتیجه دارای خطا خواهد شد و از سیستم خارج می‌شود و شما باید هزینه صدور مجدد کارت را پرداخت کنید.
من عضو فدراسیون فوتبال هستم و کارت هوشمند عضویت فدراسیون را دارم آیا باید از اینجا نیز کارت بگیرم؟
 
خیر، نیازی به این کار نیست. شما حتی لازم نیست که در این سامانه ثبت نام کنید. با همان نام کاربری و رمزعبوری که عضو سامانه هوشمند عضویت فدراسیون فوتبال (fcard.ir) شدید می‌توانید در این سامانه نیز وارد شوید و با همان کارت عضویت خود اقدام به خرید بلیط نمایید.
چگونه بلیط دسته جمعی بخریم؟
 
۱.با یک حساب کاربری وارد سامانه شوید.
 
2.منوی خرید بلیط را انتخاب کنید.
 
۳.‍بازی مورد نظر و تیم مورد علاقه را انتخاب کنید.
 
۴.موقعیت و جایگاه مورد نظر را انتخاب کنید
 
۵.در صفحه تعداد بلیط، تعداد بلیط مورد نیاز را انتخاب به صفحه ورد اطلاعات بروید در آنجا در باکسهای مربوطه شماره ملی یا شماره 16 رقمی کارت عضویت دوستانتان را وارید کنید و سایر مراحل را تا انتهای فرآیند طی نمایید.
 
۶.پس از تکمیل فرآیند بانکی با کلیک بر روی "حساب کاربری ..." درصورتیکه فرآیند بانکی موفق باشد رهگیری خرید بلیط نمایش داده می شود. توجه داشته باشید که شما فقط رهگیری بلیط خودتان را ملاحظه می کنید. و دوستان شما با ورود به حساب کاربری خودشان می توانند رهگیری خرید بلیط را ملاحظه کنند (کاربر انجام دهنده در رهگیری نشان دهنده فردی است که مبلغ بلیط را پرداخت کرده)
 
۷.در روز مسابقه تماشاگرانی که با کدملی بلیط خریده اند فقط با در دست داشتن کارت ملی می توانند وارد ورزشگاه شوند و کسانی که با شماره 16 رقمی کارت عضویت بلیط خریده اند نیز فقط با در دست داشتن کارت عضویت خود می توانند وارد ورزشگاه شوند. افرادی که با شماره 16 رقمی کارت عضویت بلیط خریده اند نمی توانند با کارت ملی وارد ورزشگاه شوند.
من با شماره 16 رقمی کارت عضویت بلیط خریده ام برای ورود به ورزشگاه لازم است چه چیزی همراه داشته باشم؟
 
فقط کارت عضویت
من با کدملی بلیط خریده ام برای ورود به ورزشگاه لازم است چه چیزی همراه داشته باشم؟
 
فقط کارت ملی
من کارت عضویت درخواست داده ام و به دستم نرسیده، آیا بلیط با شماره 16 رقمی کارت عضویت بخرم؟
 
اگر تا روز مسابقه کارت به دست شما نرسیده باشد و با شماره 16 رقمی کارت، بلیط خریده باشید، هنگام ورود به ورزشگاه از ورود شما ممانعت شده و بلیط بازی مربوطه باطل می شود. پیشنهاد می شود تا قبل از دریافت کارت با کدملی بلیط بخرید.
چگونه مطمئن شوم بلیط مسابقه را خریداری کرده ام؟
 
در سامانه وارد شوید با کلیک بر روی "حساب کاربری ..." درصورتیکه فرآیند بانکی خرید بلیط موفق باشد رهگیری خرید بلیط نمایش داده می شود.
قیمت انواع بلیط و کارت عضویت چقدر است؟
 
با توجه به ابلاغیه سازمان لیگ قیمت بلیط در ورزشگاه آزادی به شرح ذیل خواهد بود:
 
 
موقعیت    قیمت با کارت عضویت    قیمت با کارت ملی
جایگاه غرب    150،000    180،000
جایگاه شرق (روبروی جایگاه)    85،000    110،000
طبقه اول پشت دروازه    70،000    90،000
طبقه دوم    50،000    70،000
 
 
 
قیمت کارت عضویت: 50،000 ریال
با یک کارت عضویت چند بلیط می توان خرید؟
 
به جهت جلوگیری از بازار سیاه با یک کارت عضویت ، در هر بازی یک بلیط می توان خرید. این قابلیت نیز فراهم شده است که با داشتن شماره کارت دوستان و اقوام خود برای ایشان بتوانید بلیط بخرید. اگر شماره کارت اقوام و دوستان خود را در سیستم وارد کنید و بلیط برای آنان بخرید، بلیط بر روی کارت ایشان ثبت می شود و جهت ورود به ورزشگاه باید از کارت خود استفاده کنند.
تماشاگرانی که کارت عضویت ندارند چگونه می توانند بلیط مسابقه فوتبال تهیه کنند؟
 
با کد ملی کارت ملی
آیا می توان بلیط بازی های آینده را از سامانه خریداری کرد؟
 
بله شما می توانید بلیط تمام بازی هایی که بلیط فروشی آنها فعال شده است را از سامانه خریداری نمایید.
شماره 16 رقمی کارت عضویت کدام است؟
 
شماره 16 رقمی، در قسمت پایین روی کارت عضویت درج شده است.
من فصل گذشته کارت بی نام خریداری کرده و آن را بنام نکردم، الان باید چه کار کنم؟
 
با توجه به اینکه دو ماه فرصت بنام کردن کارت بی نام خود را داشته اید و در فرصت مذکور اقدام به بنام کردن کارت خود ننموده اید، این قابلیت در حال حاضر در سامانه وجود ندارد و پس از بازی سوم فعال خواهد شد. 
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!